collapse

Author Topic: 1.8 TSI 180cp  (Read 13217 times)

0 Members şi 1 Vizitator pe acest subiect.

Offline brams

  • *
  • Posts: 86
  • Incetineste! Nu exista CASCO pentru viata!
    • Email
1.8 TSI 180cp
« on: August 18, 2015, 10:54:36 am »
Salutare tuturor!

Long time no see/talk! Intre timp a aparut O3 cu un benzinar interesant si voiam sa va aflu parerea. Desi nu am avut deloc probleme cu 1.9le meu, care in curand face 100.000 km, m-ar cam tenta sa trec pe 1.8 TSI 180cp. Ati condus vreodata? Aveti ceva pareri, sfaturi?



Skoda Octavia 2, 1.9 TDI, 2007, 112.000 km

Offline COSMIN

  • Moderator
  • *****
  • Posts: 292
Răspuns: 1.8 TSI 180cp
« Reply #1 on: August 19, 2015, 09:43:36 am »
Am condus la un drive test asa ceva, pe O3. Mi-a placut, cred ca optim e sa il iei cu un DSG...eu am condus combinatia cu CV manuala 6 rapoarte. Un motor extrem extrem de elastic, silentios, cu putere mare livrata cam pe toata plaja de turatii, la nevoie, si destul de economic pentru ce stie sa faca. La un drum lung, masina condusa destul de tare pe Romania a scos undeva la 7,6 consum mediu, pe mine unu m-a impresionat.
Iti recomand sa cauti una de test-drive si sa incerci inainte, parerea mea e foarte subiectiva, eu fiind de regula fan declarat al motoarelor diesel.
Audi A3 S-line 2.0 TDI quattro
Audi A5 S-line 2.0 TDI quattro

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: 1.8 TSI 180cp
« Reply #2 on: August 26, 2015, 01:00:16 pm »
Nu am condus modelul asta dar subscriu la faza cu DSG.
O Octavia cu motorizarea asta, rafinata si dinamica din punctul meu de vedere, cuplata cu o cutie DSG, e "smecherie".

Daca stii sa ai piciorul fin, nu in sens de mers batranesc ci calculat, cu cap, scoti si un consum absolut acceptabil tinand cont de dimensiunile si masa masinii dar si de prestatiile dinamice.

Plus ca nu e deloc rau sa ne gandim si la benzinare daca nu facem foarte multi km anual.
Sincer sa fiu, daca ar sa-mi cumpar o Octavie, in contextul in care nu as face mai mult de 10000-15000km anual, nu vad de ce nu as lua benzina.

Offline COSMIN

  • Moderator
  • *****
  • Posts: 292
Răspuns: 1.8 TSI 180cp
« Reply #3 on: August 31, 2015, 03:18:15 pm »
Si daca as face mai multi km pe an dar nu as avea pretentii extrem de mari de la partea dinamica a masinii, as opta pe octavia 3 la combinatia de 1.4 tsi cu DSG. Cei 150 de caluti isi fac foaaarte bine treaba in combinatia asta...faptul ca Octavia are tractiune fata doar este iar un avantaj care scoate tot ce trebe din cei 150 de caluti. Asta ca o paranteza...consumul la 1.4 tsi este mai mult decat decent, e comparabil cu cel de motorina al 2.0 tdi, in conditiile de exploatare amintite de d-rive. Am observat in ultimii ani ca grupul VW a pus accent pe modernizarea si rafinarea motoarelor turbo benzinare. Personal, ma bate tare de tot gandul sa trec de la motorina la benzina turbo.
Audi A3 S-line 2.0 TDI quattro
Audi A5 S-line 2.0 TDI quattro

Offline brams

  • *
  • Posts: 86
  • Incetineste! Nu exista CASCO pentru viata!
    • Email
Răspuns: 1.8 TSI 180cp
« Reply #4 on: August 31, 2015, 06:58:16 pm »
Da, si eu m-am gandit la benzina pentru ca merg cu masina doar in weekend si eventual seara prin vreun parc cu copilul. Masina mea consuma foarte putin, sunt foarte incantat de asta insa nu vad rostul de a imi lua o motorina in viitor, date fiind aceste conditii. Plus ca ma incanta ideea unui motor puternic si silentios.

Eu nu iau in calcul varianta de 1.4 pentru ca ok, are cuplu bun si se infige dar mi se pare totusi mult mai potrivit motorul de 1.8 pentru silueta unei Octavia.

Bun, va multumesc pentru sfaturi! Si eu ma gandeam tot la DSG. Am condus un weekend intreg o masinuta automata si mi-a placut maxim feelingul. Si ma gandesc ca daca mie mi-a placut feelingul de automata pe un fiat 500 CC presupun ca un DSG m-ar da total pe spate :)

Seara buna!
Skoda Octavia 2, 1.9 TDI, 2007, 112.000 km

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: 1.8 TSI 180cp
« Reply #5 on: Septembrie 30, 2015, 11:32:59 am »
Totdeauna o cilindree mai mare e o alegere mai buna față de un "downsized".
Dar na, e si chestie de pret al masinii si altele.

1.8TSI are mare potential de crestere a puterii peste cei 180cai.
Si daca am avea un motor de 1,4 cu 180 de cai si unul de 1.8 tot cu 180 de cai, oricine isi va da seama care si ce motor e, in exploatare. Fara sa stie cu ce motor a fost dotat masina.
Pe hartie, sunt aproape identice, in realitate, e diferenta mare.

Nici acum nu am uitat cum tragea ca nebunu 1,9tdi sau 2.0tdi PD in comparatie cu CR-urile de acum. Fie ca tragea doar pe o plaja restransa de turatii, era aia de care te loveai in exploatarea zilnica.

Cam la fel e si cu comparatia cu benzina.

 

* Forum Skoda pe FB

* Ultimele Posturi

Zgomot / Trepidatie Octavia 2 2005 DSG6 by skodamarian
[Decembrie 17, 2024, 11:09:48 am]


Alarma originala by Alexe Cip
[Noiembrie 07, 2020, 01:29:19 pm]


Probleme Motor Skoda Octavia III 1.6 TDI by ToaderIM
[Octombrie 06, 2020, 01:14:43 pm]


Spatiu depozitare by LM
[Iunie 21, 2020, 01:21:25 pm]


skoda octavia scout 4x4 by denis
[Februarie 04, 2020, 04:58:19 pm]

* Va recomandam :