collapse

Author Topic: Colin detailing  (Read 10450 times)

0 Members şi 1 Vizitator pe acest subiect.

Offline mariusss

  • **
  • Posts: 392
Colin detailing
« on: Februarie 19, 2011, 11:47:56 am »
Deschid acest topic ca sa ii multumesc lui Colin pentru produse. Luni am facut comanda, ieri am ridicat coletul. Totul in regula, foarte multumit. Azi am fost la un spalat exterior iar de interior m-am ocupat singur (evident, folosind produsele de la Colin ;) ). Multumesc si ne mai auzim pe viitor!
Octavia FL 1.2 tsi Business, Candy White, ESP, Maxi-Dot, 16" Proxima...

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1185
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #1 on: Februarie 19, 2011, 01:48:22 pm »
Daca tot ai deschis acest nou topic, ofera te rog cateva detalii despre produsele cumparate, mod de folosire si eventual cateva poze cu rezultatele obtinute. Mersi anticipat.
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline mariusss

  • **
  • Posts: 392
Răspuns: Colin detailing
« Reply #2 on: Februarie 19, 2011, 02:54:36 pm »
Pai nu stiu daca sunt foarte multe de zis :). Am luat ceva solutie pentru ingrijit bordul si restul plasticelor, protectie chedere, lichid spalare  parbriz (concentrat) si ceva odorizante. Detalii sunt pe site si a mai vorbit si Colin pe aici despre unele produse (despre chedere tin minte sigur).
Octavia FL 1.2 tsi Business, Candy White, ESP, Maxi-Dot, 16" Proxima...

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1185
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #3 on: Februarie 26, 2011, 05:44:08 pm »
Am achizitionat si eu de pe www.colindetailing.ro un 1Z Einszett Kit pentru interior + o laveta microfibra pt. interior, pret total 101 lei, transportul fiind gratuit.  
  Dupa primirea coletului nu am mai avut rabdare si am purces la treaba. Am inceput cu Suzuki-ul Denisei, caruia i-am aplicat pe tot ce inseamna cheder Gummi Pflege Rubber Care Stick , dupa ce in prealabil le-am curatat de mizeria acumulata. Plasticele le-am sters cu laveta, folosind intai Einszett Plastic deep cleaner si finisand cu Einszett Cockpit Premium . Putina piele existenta in masina (volan, schimbator si frana de mana) am sters-o frumusel cu o carpa inmuiata in Einszett Leather Care.
  Impresie finala: plasticele par mai......intinerite, fiind placute la atins (neunsuroase) si fara acel luciu ieftin dat de silicon. La partile din piele efectul a fost chiar surprinzator, acestea capatand un aspect de.....nou, crema Einszett degajand si un miros foarte placut.
  In cazul Skodei, cele -4 grade de afara m-au obligat sa ma limitez la curatirea bordului si a fetelor de usi fata, precum si tratarea partilor imbracate in piele. Maine voi continua lucrarea.
  Multumesc inca o data Colin pentru promptitudine si nu in ultimul rand, pentru minunatele produse.
  
« Last Edit: Februarie 26, 2011, 07:17:22 pm by Roberto »
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #4 on: Martie 19, 2011, 09:20:23 am »
La fel am comandat si eu
1 x Einszett Kristallklar Premium - Detergent Parbriz (921008) = RON25.00
1 x Sonax Servetele Sters curatat sticla - 25 buc (so412000) = RON29.00
1 x Aplicator pentru Ceara (foam app) = RON5.50
1 x SONAX CEARA AUTO XTREME NANOPRO (SO201200) = RON60.00
1 x Einszett Prosop de Microfibra 40 x 40 cm (900860) = RON15.00
------------------------------------------------------
Curier (Plata ramburs) (Cost(Plata transportului se realizeaza la destinatie)): RON10.00
Sub-Total: RON134.50
Total: RON144.50

Solutia de parbriz expira in cateva saptamani si deja incepe sa formeze depuneri. O fac cadou unui posesor de Dacie, dar mai bine nu.
Servetele de geamuri sunt la limita expirarii in 3 luni si sunt numai bune de sters nasul in cazul unei viroze.
Se vede dupa ambalaje uzura sederii pe raft.
Multumesc
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #5 on: Martie 19, 2011, 09:25:59 am »
Curios, acum doua saptamani am fost pe la el avand drum in Bucuresti si am vrut sa cumpar solutie de parbriz de vara de la 1z si nu avea si a zis ca a dat comanda si trebuia sa vina curierul. Ar fi trebuit sa astept inca vreo doua ore si m-am lasat pagubas.
Tare mi-e teama ca asa o fi primit-o si el.

Ce fel de depuneri zici ca face?

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #6 on: Martie 19, 2011, 09:35:44 am »
Probabil ca asa o fi primit si el, dar daca la noi trebuie lichidate stocurile atunci trebuie sa isi asume si criticile, iar daca vrei sa mentii o relatie ai grija si la detalii, de acea s-a autointitulat :  Colin detailing  :))
Pe peretii recipientului se depune un sediment nu foarte consistent. Daca agiti bine flaconul se dizolva, dar se formeaza inapoi. Am mai folosit astfel de solutii concentrate, insa de aceasta data nu am fost norocos.
Contrar produselor de intretinere a parbrizului, ceara Sonax este fabricata pe 14/03/2011. Deci NU se poate!!  >:(

LE: De fapt nici la ceara nu se poate, am observat ca flaconul este prea uzat la extremitati pentru o fabricatie de acum 4 zile, cand eu am primit pachetul pe 17/03/2011. Cum sa fie fabricat acum 4 zile?
De fapt este o eticheta printata pusa peste data de fabricatie pe care voi cauta sa o inteleg: 190024/07:23 06. Inclin sa cred ca ne tratam masinile cu vechiturile de pe pietele occidentale
« Last Edit: Martie 19, 2011, 10:51:03 am by safari hunter »
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1185
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #7 on: Martie 19, 2011, 04:54:56 pm »
Sunt sigur ca neplacuta situatie se va rezolva cumva.
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline colin

  • Expert
  • *
  • Posts: 90
    • www.colindetailing.ro
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #8 on: Martie 24, 2011, 02:35:50 pm »
Pentru ca colegul nu vrea sa ne spuna tot adevarul il spun eu astazi dupa ce produsele mi s-au intors.

Ceara s-a ajuns la concluzia ca este produsa chiar anul trecut, doar mi-ati confirmat pe mail treaba asta, destul de fresh pentru standardele Dvs nu?
Data de acolo ar fi trebuit sa stiti, ca doar v-ati laudat ca stiti 5 limbi straine, inseamna data de iesire din depozit, nicidecum data expirarii. De ce ne induceti in eroare?

Cutia cu servetele mi s-a enumerat de mai multe ori ca contine servetele uscate, in poza de mai jos vedeti cutia cu servetele absolut nedesfacuta, doar daca nu sunteti cumva SUPERMAN, pentru ca tot il citati, puteati sa vedeti ca sunt sau nu uscate doar daca desfaceati cutia.




Pe peretii solutiei de parbriz si nici macar pe fundul ei nu apare absolut nimic. Asa cum o dovedeste si poza.



Pentru ca asa este normal, indiferent care este motivul eu va inlocuiesc produsele.
Dar ceea ce ati scris mai sus este o rautate voita!

P.S: Asa cum atesta si fisa de securitate in limba Romana produsele nu expira, fisa este disponibila la cerere oricarui cumparator
« Last Edit: Martie 24, 2011, 02:40:49 pm by colin »

Offline lucian.1950

  • Expert
  • **
  • Posts: 189
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #9 on: Martie 24, 2011, 05:56:58 pm »
COLIN, te rog sa-mi spui si mie la cit s-ar ridica un set de produse pentru tapiteria din piele de la scaunele masinii .

Offline Kimu

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 803
  • Cititor
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #10 on: Martie 24, 2011, 06:21:38 pm »
Si pe mine ma intereseaza ceva pentru intretinerea pielii.
Am mult curaj, dar mi-e frica sa-l folosesc.

Offline colin

  • Expert
  • *
  • Posts: 90
    • www.colindetailing.ro
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #11 on: Martie 24, 2011, 06:58:38 pm »
Aveti amandoi PM.

Multumesc

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #12 on: Martie 25, 2011, 05:35:27 pm »
Produsele au fost inlocuite asa cum am solicitat.

Pentru Catalin
1. Ceara s-a ajuns la concluzia ca este produsa chiar anul trecut, doar mi-ati confirmat pe mail treaba asta, destul de fresh pentru standardele Dvs nu?
v-ati laudat ca stiti 5 limbi straine, inseamna data de iesire din depozit, nicidecum data expirarii. De ce ne induceti in eroare?

R: Stiu doar 4, nu 5 si tocmai pentru asta am contactat producatorul in vreme ce ai refuzat orice responsabilitate si m-ai pasat la importator. Din politete ti-am forward - at acest mesaj nu ca sa te umfli in pene ci ca sa fii mai informat pe viitor.
Quote
Stimate Domn,
Ma numesc xx, asistent commercial la SC AUTONET IMPORT SRL.
Doresc sa va informez ca produsul Sonax NanoPro Extreme achizitionat de dumneavoastra a fost fabricat in 24.01.2010. In atasament gasiti descrierea descifrarii datei de fabricatie.

2. Cutia cu servetele mi s-a enumerat de mai multe ori ca contine servetele uscate, in poza de mai jos vedeti cutia cu servetele absolut nedesfacuta, doar daca nu sunteti cumva SUPERMAN, pentru ca tot il citati, puteati sa vedeti ca sunt sau nu uscate doar daca desfaceati cutia.

R. Diferenta de greutate dintre cele doua este semnificativa pentru niste servetele impregnate cu lichid, la fel si dintre acest pachet si unul asemanator. Totusi, desi ai spus ca nu gasesti un pachet similar, vad ca ai reusit sa-l schimbi in cele din urma.


3. Pe peretii solutiei de parbriz si nici macar pe fundul ei nu apare absolut nimic. Asa cum o dovedeste si poza.

R: Daca esti sigur atunci de ce in poza nu apare partea inferioara si de ce ai agitat flaconul? Se vede spuma lichidului.

Pentru ca asa este normal, indiferent care este motivul eu va inlocuiesc produsele.
4. Dar ceea ce ati scris mai sus este o rautate voita!
R: Nu este deloc o rautate ci o semnalare in public a unor deficiente  acolo unde se prezinta produsele si unde fiecare este liber sa decida, dar daca printre "sutele de pachete pe care le trimiti zilnic" s-au strecurat si unele cu produse la limita expirarii si atunci se cade sa dai atentie si detaliilor, daca tot numim asta "detailing"

« Last Edit: Martie 25, 2011, 07:30:40 pm by safari hunter »
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #13 on: Martie 25, 2011, 07:54:57 pm »
Cam subtire.   :-/
In fine...  :-[

Cred ca s-a facut mai mare caz decat era... cazul.

Pentru orice nemultumire, orice neintelegere, cel mai bine e sa discutam intai cu furnizorul. Legal, indiferent de motiv, in termen de 10 zile in cazul achizitiei online a produselor, putem cere inlocuirea sau returnarea sumei platite dupa ce trimitem inapoi comanda.
Daca furnizorul nu vrea sa respecte conditiile de mai sus, atunci da, merita sa stergem cu el pe jos, atat pe internet cat si oriunde altundeva.

Vad ca produsele s-au schimbat, sper ca si clientul sa fie multumit si sincer sa fiu imi pare rau ca uneori reactionam mai mult decat este cazul.

Regretul meu deriva din faptul ca aici suntem o comunitate si teoretic suntem prieteni, amici, unii ne cunoastem de multa vreme. Mi-ar fi placut ca in cazul unei neintelegeri sau a oricarei probleme sa rezolvam lucrurile frumos si elegant. Pacat ca nu se poate asa si trebuie sa ne reamintim noua si celorlalti ca intainte de toate suntem romani.

Eu sper sincer ca Paul sa fie multumit si Colin asemenea. In fond, asta conteaza, toata lumea sa fie multumita  :headbanging

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1185
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #14 on: Martie 25, 2011, 08:04:07 pm »
Astazi am verificat si eu produsele achizitionate cu ceva timp in urma de la Colin. Toate sunt fabricate in 2010, avand un termen de valabilitate de 3 ani. Probabil Paul este ghinionist sau extraordinar de pretentios.  :D
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #15 on: Martie 25, 2011, 08:12:10 pm »
Eu sper sincer ca Paul sa fie multumit si Colin asemenea. In fond, asta conteaza, toata lumea sa fie multumita  :headbanging

Adevarat si mai mult decat atat, trebuie sa iti multumesc public pentru implicare si ajutor in solutionarea acestei infime probleme.  ;)
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #16 on: Martie 25, 2011, 08:42:50 pm »
Pai daca stiam ca partile beligerante sunt ok, de ce nu ;)

Important e sa fim multumiti si... sanatosi ca sanatatea-i mai buna ca toate  :))

Offline liv_sibiu

  • Membru Fondator
  • **
  • Posts: 247
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #17 on: Decembrie 14, 2011, 07:00:45 am »
Revin cu aprecieri pozitive dupa 8 luni de la tratamentul facut parbrizului la Zetea de catre Colin. In aceasta perioada am facut peste 20000 km si a trebuit sa spal parbrizul cu diluant, alcool izopropilic si otet de vin ca sa pot indeparta siliconul aplicat din "greseala" pe parbriz.
Dupa curatarea agresiva cu substantele enumerate mai sus si rularea a peste 20000 km, nu a disparut pe ploaie efectul tratamentului efectuat de Colin. Sunt incantat de rezultat.
Skoda Octavia Trend, 1.9 TDI, motor BXE, MY 2008, CV tip JCR, PDG

Offline sarbocul

  • **
  • Posts: 194
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #18 on: Decembrie 14, 2011, 07:51:28 am »
Liviu , nu am prea inteles : esti sau nu multumit ?
a trebuit sa spal parbrizul cu diluant, alcool izopropilic si otet de vin ca sa pot indeparta siliconul aplicat

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #19 on: Decembrie 14, 2011, 10:25:08 pm »
Eu am inteles ca accidental pe parbriz a ajuns silicon.
Acel silicon a fost indepartat cu solutiile respective iar tratamentul cu Aquapel inca este pe parbriz.

Din ce stiu, Aquapel "pleaca" de pe parbriz doar prin abraziune.

La mine la F10, Aquapel are mai bine de un an si e la fel ca in prima zi. Ce-i drept, masina are doar 7000+ km si conteaza si asta.

Offline liv_sibiu

  • Membru Fondator
  • **
  • Posts: 247
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #20 on: Decembrie 15, 2011, 07:16:31 am »
Liviu , nu am prea inteles : esti sau nu multumit ?
a trebuit sa spal parbrizul cu diluant, alcool izopropilic si otet de vin ca sa pot indeparta siliconul aplicat

Tratamentul este foarte OK si se mentine chiar daca am spalat de multe ori parbrizul cu diluant, alcool izopropilic si otet de vin ca sa pot indeparta siliconul aplicat "accidental" in luna august a.c.
Nu este nicio legatura intre silicon si tratamentul aplicat de Colin. Am crezut ca se intelege.
Multumesc Cristi pentru precizare.
Skoda Octavia Trend, 1.9 TDI, motor BXE, MY 2008, CV tip JCR, PDG

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: Colin detailing
« Reply #21 on: Decembrie 15, 2011, 01:24:21 pm »
Am facut unui amic un astfel de tratament, la un X5.
Am ramas super surprins de rezultat. Bine, o sa ziceti de ce?
Pai masina aia nu vazuse un asemenea tratament niciodata si am verificat ce fel mergeau stergatoarele inainte de tratament, cu parbrizul "chior" si dupa tratament.
Eu la masinile mele, de ani de zile, de prin 1993 folosesc diverse solutii si am avut de la Arexons, Loctite si acum Aquapel si Arexons.
M-am obisnuit atat de mult cu el incat mi se pare aiurea fara sa fie pe parbriz.

Durabilitatea lui pe parbriz e direct proportionala cu corectitudinea aplicarii.
La inceput mi se parea anevoios procesul de aplicare. Acum, in cateva minute e bun de treaba.

 

* Forum Skoda pe FB

* Ultimele Posturi

Zgomot / Trepidatie Octavia 2 2005 DSG6 by skodamarian
[Noiembrie 25, 2024, 09:33:20 am]


Alarma originala by Alexe Cip
[Noiembrie 07, 2020, 01:29:19 pm]


Probleme Motor Skoda Octavia III 1.6 TDI by ToaderIM
[Octombrie 06, 2020, 01:14:43 pm]


Spatiu depozitare by LM
[Iunie 21, 2020, 01:21:25 pm]


skoda octavia scout 4x4 by denis
[Februarie 04, 2020, 04:58:19 pm]

* Va recomandam :