collapse

Author Topic: De ce putem beneficia in garantie !  (Read 10936 times)

0 Members şi 1 Vizitator pe acest subiect.

Offline STIG

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1596
De ce putem beneficia in garantie !
« on: Ianuarie 18, 2011, 02:00:52 am »
Nu putini posesori de skoda au avut probleme cu masinile in perioada de garantiei.Unii dintre ei au scapat fara sa plateasca,dar marea majoritate nu au beneficiat de garantie si au trebuit sa plateasca bani din buzunar.
Chiar eu am avut un client care,din prima zi cand a luat masina a renuntat la garantie pt ca,nefiind la prima skoda,nu a fost multumit de garantia oferita.

Daca ati avut probleme cu masinile in garantie si nu ati beneficiat de ea,postati aici si poate gasim o solutie.
THE MAN IN THE WHITE SUIT

Offline LUCI

  • **
  • Posts: 100
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #1 on: Ianuarie 18, 2011, 02:03:36 am »
La toate masinile noi am renuntat la garantie. Am lucrat si eu in sistem si stiu despre ce este vorba.

Offline STIG

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1596
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #2 on: Ianuarie 18, 2011, 02:06:32 am »
Clientul de care vorbeam isi luase o Octavia 2 de 1.6MPI  si a doua zi era cu ea la montat GPL. Cand l am intrebat de ce renunta la garantie mi a raspuns sec,nu vrea sa si piarda timpul in service ca sa se milogeasca de astia sa i schimbe o bucsa,pivot,amortizor,etc si ca,motorul,cutia nu i se vor strica incat sa apeleze la garantie
THE MAN IN THE WHITE SUIT

Offline LUCI

  • **
  • Posts: 100
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #3 on: Ianuarie 18, 2011, 02:10:16 am »
foarte corect. La skoda am renuntat la garantii dupa cate 6 luni, la toyota din prima zi. Cu diferenta de bani dintre rreviziile obligatorii si cele facute de mine imi pot procura orice piesa cade pe masina. Din fericire pe niciuna nu a cazut vreo piesa pana acum. Si intr-adevar procedurile de garantie sunt greoaie in romania, nu mai vb de consilierii care te fac sa te simti ca ultimul om ca le ceri dreptul tau.

Offline STIG

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1596
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #4 on: Ianuarie 18, 2011, 02:13:11 am »
Daaa,aici ai mare dreptate. Mi se  pare normal ca sa fie angajati oameni care au cunostiinte in domeniul auto si atat. Pt ca,daca merg la unu care nu e in domeniu,dar e si el angajat ca si consilier de service,de  la el ma astept sa mi zica celebra fraza,"asa face toate "  ;))
THE MAN IN THE WHITE SUIT

Offline LUCI

  • **
  • Posts: 100
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #5 on: Ianuarie 18, 2011, 02:28:20 am »
Stiu zeci de cazuri de garantii refuzate pe motive sociale, rasiste sau chiar de starea  de moment a responsabilului de garantii. Stiu situatia si in PoRo. Aceeasi.Frustratii din spatele birourilor de garantii dau raspunsuri evazive consilierilor de service care prostesc lumea la druml mare (celor cu care le merge). cu restul au scandaluri si aici se termina garantia. Mi se pare aiurea sastau 3 saptamani fara masina(adica sa mearga nasol) sau sa fac 200km pana la alt dealer sa schimb un debitmetru, de ex.
 Nici nu vreau sa am de-aface cu oamenii astia, practic nu are ce sa se strice si sa nu poti cumpara.

Offline Cip

  • Membru Fondator
  • **
  • Posts: 264
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #6 on: Ianuarie 18, 2011, 09:18:00 am »
Eu am fost norocos :)
Viata-i greu si astia are arme...

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #7 on: Ianuarie 18, 2011, 09:56:05 am »
Quote from: "LUCI"
foarte corect. La skoda am renuntat la garantii dupa cate 6 luni, la toyota din prima zi.

Toyota cere bani si pe ce nu stie sa faca, este o alegere fireasca pentru un client informat.Totusi spre deosebire de Skoda, unde gasesti multe alternative ca piese si service-uri, Toyota are un numar restrans de optiuni. De aici si nesimtirea brandului. Ma felicit in fiecare zi pentru schimbarea brusca a deciziei de a cumpara un Avensis in favoarea Superbului.
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #8 on: Ianuarie 18, 2011, 10:15:56 am »
Eu mai vreau sa vorbesc de subiectul asta. Pur si simplu mi-e lehamite fara ca eu sa fi avut vreo problema de garantie.
Le-am zis in fata. Va bateti cu pumnul in piept in fata concurentei si spuneti consilierilor sa foloseasca ca argument de vanzare fiabilitatea masinilor Skoda si oferiti cea mai de rahat garantie de pe piata. Adica din punctul meu de vedere sunteti niste  3:-O  :o3  :-q

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #9 on: Ianuarie 18, 2011, 03:31:38 pm »
Florin, posibilitati exista, chiar si in Romania important este sa stii cum si cui sa pui problema. Pentru a-mi schimba airbag-urile de la Kalos care sufereau de un amarat de contact de 2 bani sub scaun, a trebuit sa ajung la NTSB / NTSHA in SUA. A durat cateva luni, dar mi-am pus airbag-uri laterale noi de la modelul 2006, alt SDM si bineinteles ca nu au mai fost probleme.
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #10 on: Ianuarie 18, 2011, 03:34:52 pm »
Sincer sa fiu te apreciez ca ai mers pana la capat si ai luat atitudine si nu te-ai lasat infrant de indolenta de pe la noi.  :ymapplause:

Offline liv_sibiu

  • Membru Fondator
  • **
  • Posts: 247
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #11 on: Ianuarie 18, 2011, 04:02:51 pm »
Eu am avut probleme cu radiatorul A/C la care fagurele s-a mancat in zona grilei din bara fata . M-am adresat incepand de la dealerul local, importatorul PoRo, fabricantul masinii, producatorul radiatorului, OPC Sibiu si Central, instanta . Toti au spus: "asupra radiatorului de A/C nu s-a evidentiat o defectiune de material sau de fabricatie. Elementii de racire prezinta urme de deteriorare mecanica, aceasta fiind consecinta unei actiuni externe. " La intrebarea mea ce actiuni externe au dus la deteriorare, au raspuns : "solutii de deszapezire , picaturile de ploaie aruncate de rotile participantilor la trafic, spalarea autoturismului, muste, musculite, gaze."
Discutia a continuat, pana ce instanta a decis ca daca specialistii spun ca-i actiune mecanica externa, asa este si eu nu am mai avut nervi, chef, bani de aruncat pe la experti si avocati sa continui .
Eu am mai spus-o si o repet, atata timp cat majoritatea consilierilor si lucratorilor din reprezentanta nu au studii tehnice de specialitate si/sau nu au practica de atelier si/sau nu vor sa invete, considerandu-se atotstiutori si/sau se merge pe sistemul "lasa ca merge si asa", serviciile postvanzare, garantie si postgarantie vor lasa un gust amar clientului normal, fara relatii suspuse, de care sa se teama un directoras de reprezentanta .
Daca vreti va dau exemple de "lasa ca merge si asa", la interventiile la masina mea de la reprezentanta Brasov si Sibiu . Cine are rabdare sa citeasca dincolo, la topicul despre masina mea.
Skoda Octavia Trend, 1.9 TDI, motor BXE, MY 2008, CV tip JCR, PDG

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #12 on: Ianuarie 18, 2011, 04:09:45 pm »
Liviu, ti-am apreciat determinarea si la momentul ala si chiar daca nu ai rezolvat-o cum ai vrut, macar ai castigat moral. Sa fii sigur ca si cei de la PoRo si altii stiau care e adevarul dar daca au avut de ce sa se agate... asta e.

Totusi, eu sa fi fost la PoRo, pentru un rahat de radiator, nu mi-as fi nemultumit un client. Iar asa cum ti-am zis si la momentul respectiv, totul tinea de consilierul de la service, avea multe variante sa fie corect cu clientul dar a preferat sa fie sclavul poro.
Asta e viata la noi...

Oricum, in cazul tau. Nici ei nu au avut cum sa demonstreze ceea ce au sustinut. In justitie, e 50/50, ai nimerit din pacate jumatea naspa. Plus ca avocatul trebuia sa ceara sa demonstreze respectivii ca sarea si alte alea au fost vinovate de rezultat... iin fine, niste idioti fara personalitate si fara demnitate.

Offline T-REX

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 597
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #13 on: Ianuarie 18, 2011, 06:05:24 pm »
Nu cred ca acesta este cel mai potrivit titlu al topicului, ci trebuie ajustat "De ce NU putem beneficia in garantie !"

Mai incolo, am sa va mai povestesc o data pataniile mele, poate le-ati uitat :D
Nu judecaţi oamenii după cei cu care se adună. Nu uitaţi că şi Iuda avea amici ireproşabili - Hemingway

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #14 on: Ianuarie 18, 2011, 06:06:08 pm »
D-drive multumesc pentru aprecieri, mi-a prins bine ca mi-am dezvoltat engleza si in domeniul tehnic.  :D

Quote
As I mentioned to you during our conversation, we checked once again and, technical point of view, there is no default created to airbag module SDM due to the poor electrical contacts.  Considering your doubts that there are possible some further damages due to those contacts, we decided to replace additionally on your car        
                - Module Airbag left side
                - Module Airbag right side
                - Sensing and Diagnostic Module - SDM
in order to create for you a confortable usage of your car, without to have in the future some hesitations about possible hidden defects.
5. We will perform a bumper to bumper check of your car and we will adjust/change any part/assembly which we consider that has some defects or malfunction and it is a warranty case which has to be covered by GM.
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #15 on: Ianuarie 18, 2011, 11:00:31 pm »
Da, corect, nota 10 cu felicitari. Bravo celor de la GM, sincer.
Asa raspuns si asa tratament trebuie sa faca orice constructor auto.

Raspunsul asta il merita si Liviu.

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Re: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #16 on: Ianuarie 18, 2011, 11:44:58 pm »
d-drive @ asta este un raspuns cand NTSB-ul asteapta solutia constructorului sa-i arda o directiva pe linia securitatii pasagerilor pentru care americanii fac mare caz.  :-ss
Am avut sansa sa vorbesc cu directorul de PR al GME Bruxeles si pe care l-am rugat sa nu discutam despre masina, ci doar sa-l intrebe pe CEO GME, Mr Wayne Branon cand a fost mai exigent? De cand este Director Exec la GME sau cand era agent federal NTSB in Wisconsin? Uneori iti trebuie putina atentie la anumite detalii cand iti faci temele. Nu cred ca directorul de PR, H. Peter R. ar fi vrut sa auda de problemele masinii mele. Cred ca aici s-a castigat razboiul, cu o marca americana construita in Korea. Frumos a fost ca Bruxelul a zburat un inginer in RO sa decida ce se face cu masina. Acesta este raspunsul ariciului care vorbea mai mult franceza, dar suficient de bine engleza cat sa-mi rezolv problema.
In Europa merge mai greu cu comisiile UE, dar nu imposibil.
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #17 on: Aprilie 28, 2011, 05:56:17 pm »
Quote
De ce e bine că a avut prefectul un astfel de accident? Pentru că dacă i s-ar fi întâmplat unui şofer obişnuit, nu-l băga nimeni în seamă. Autogrup a fost în dese rânduri pe primele pagini ale ziarelor locale, din cauza calităţii execrabile a serviciilor. Cunosc persoane a căror viaţă a fost realmente pusă în pericol de către "meseriaşii" din service, dar majoritatea nu aveau nici timpul, nici determinarea de a li se face dreptate.

sursa http://www.romanialibera.ro/actualitate/dobrogea/la-ce-e-bun-accidentul-prefectului-223765.html
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline MCojo

  • **
  • Posts: 178
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #18 on: Aprilie 28, 2011, 07:58:17 pm »

Quote
ce credeţi că au răspuns reprezentanţii service-ului la acuzaţiile prefectului? L-au acuzat că politizează incidentul


Ii doare fix in DOS chiar si de prefect :icon_wallbash

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1185
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #19 on: Aprilie 28, 2011, 08:37:12 pm »


sursa http://www.romanialibera.ro/actualitate/dobrogea/la-ce-e-bun-accidentul-prefectului-223765.html

Hai sa nu umblam cu jumatati de adevar. ;)



"Ulterior declaraţiei directorului tehnic al serviceului de la Auto Grup, Constantin Duminecă, din urma cu puţin timp, dar şi după informarea pe care a transmis-o prefectul Claudiu Palaz, reprezentantul societăţii a spus că maşina prefectului nu a fusese reparată săptămâna trecută, s-a făcut doar o constatare la avariile produse, în urma altui incident în care ar fi fost implicat Tuareg-ul. "La maşina prefectului s-au făcut doar investigaţii, o constatare la acel moment, nu reparaţii", a spus Duminecă, completând că pentru reparaţii se aşteptau piese care urmau să vină prin firma de asigurări.



Constantin Duminecă, directorul Tehnic al service-ului Auto Grup, unde sunt efectuate reparaţiile la maşina prefectului Claudiu Palaz, un Touareg,a declarat în urmă cu puţin timp că societatea pe care o reprezintă nu se face responsabilă de incidentul în care a fost implicată maşina prefectului pentru că aceasta ar fi fost avariată înainte de incidentul produs în această dimineaţă. "Maşina avea déjà bara spartă în urma unui alt accident minor şi din acest motiv s-a desprins, probabil şi din cauza vitezei mai mari pe care şoferul a avut-o. Nu este vina service-ului. Noi asteptam o piesa de la societatea care se ocupa de asigurarea automobilului. Nu are de ce să închidă service-ul, el nu avea de ce să meargă cu o maşină avariată", a spus Duminecă. "

Sursa :   www.ziuaconstanta.ro
« Last Edit: Aprilie 28, 2011, 08:52:04 pm by Roberto »
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline safari hunter

  • **
  • Posts: 355
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #20 on: Aprilie 28, 2011, 10:04:37 pm »
Judecand dupa articole va trebui sa reconstitui ca un puzzle faramele de adevar pe care le prezinta fiecare parte implicata.
Ramane sa vedem daca partea vatamata, prefectura va mediatiza desfasurarea ostilitatilor.  :D
Shift brain into gear before move mouth into motion

Superb 2 Elegance 1.8 TSi

Offline Al Bundy

  • Expert
  • **
  • Posts: 195
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #21 on: Aprilie 28, 2011, 10:55:04 pm »
On Topic:
schimbat in garantie compresor aer conditionat si bateria masinii, bateria a fost schimbata cu 1 luna inainte de terminarea garantiei.

Offline xi3ntuza

  • *
  • Posts: 4
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #22 on: Ianuarie 14, 2012, 03:54:08 pm »
Garantiile sunt facute in asa fel incat firma mama sa poata castiga cat mai mult ...cu cat este garantia mai mare cu atat ei castiga mai multi bani pe o perioada mai indelungata . Nu zic ca nu e buna garantia mai ales in situatiile in care ai probleme grave cu masina ( motor , cutie viteze , etc. ) dar la marciile de renume aceste probleme sunt foarte rare ;)

Offline d-rive

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1108
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #23 on: Ianuarie 15, 2012, 12:42:27 am »
Garantiile sunt facute in asa fel incat firma mama sa poata castiga cat mai mult ...cu cat este garantia mai mare cu atat ei castiga mai multi bani pe o perioada mai indelungata .
Aoleu, ce fractura de logica...

Cu cat perioada de garantie e mai lunga, cu atat producatorul pierde mai mult, nu castiga.

Offline levis36

  • *
  • Posts: 5
    • Email
Răspuns: De ce putem beneficia in garantie !
« Reply #24 on: Mai 04, 2012, 08:17:10 am »
Emblema de pe haion incepe sa se exfolieze. Se schimba pe garantie? Masina face 2 ani luna aceasta pe la sfarsit.

 

* Forum Skoda pe FB

* Ultimele Posturi

Zgomot / Trepidatie Octavia 2 2005 DSG6 by skodamarian
[Decembrie 17, 2024, 11:09:48 am]


Alarma originala by Alexe Cip
[Noiembrie 07, 2020, 01:29:19 pm]


Probleme Motor Skoda Octavia III 1.6 TDI by ToaderIM
[Octombrie 06, 2020, 01:14:43 pm]


Spatiu depozitare by LM
[Iunie 21, 2020, 01:21:25 pm]


skoda octavia scout 4x4 by denis
[Februarie 04, 2020, 04:58:19 pm]

* Va recomandam :