collapse

Author Topic: Prezentare  (Read 10110 times)

0 Members şi 1 Vizitator pe acest subiect.

Offline dany_dxg

  • **
  • Posts: 236
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #50 on: Septembrie 11, 2011, 12:23:39 am »
salutari fratilor.......
Cum de ceva vreme nu am mai reusit sa fac nimic la masina si nici nu am reusit s-o vand in aceasta vara, la insistentele sfaturi ale unor prieteni, m-am hotarat sa o retrag de la vanzare. Cu aceasta ocazie am fost nevoit sa-i reinoiesc asigurarea obligatorie si sai scot  din nou rovigneta. Si daca tot am inceput sa investesc iar in masina, m-am gandit ca o resoftare nu i-ar strica motorului. Si uite asa am reusit sa o urc de la 90cp la 120cp. Acum este altceva, mai ales in treapta 3 si 4 cand cu acceleratia la maxim calcata , trage ca nebuna. Inaintea resoftarii, cu aerul pornit se comporta ca un logan1,4 (adica mai mult lesinata). De scos fum.....scoate ceva dar doar la accelerari bruste dupa care isi revine.Despre consum nu va pot spune prea multe...inainte de resoftare schimbam treptele la 2700-3000 ture dar acum tot surplusul asta de putere ma face sa schimb treptele undeva la 3500-4000 ture. La aceste diferente de turatii consumul a crescut cu300-500g/100km(6,3-6,5%).....La exterior inca nu am reusit sa ies si sa o testez dar va voi tine la curent.....
 Colac peste pupaza acum 2 saptamani a reusit sa decedeze si bateria MONBAT30%EXTRA POWER care nu am reusit sa aflu ce varsta avea ( era pe masina cand am cumparat-o si nici nu am gasit nicaieri pe baterie vreo data de fabricatie ceva). In sfarsit am fost si am cumparat alta tot MONBAT  12v 75A si 120A la pornire.
  Datorita dezechilibrului la franare pe puntea spate, astazi am reusit sa realizez si un alt gand de-al meu, acela de a modifica franele spate din tamburi in discuri.. Dupa ce am reusit sa achizitionez piesele necesare schimbului si dupa reconditionare astazi am reusit sa le montez. mai am de montat cablul de la frana de mana deoarece a trebuit sa-l cumpar nou negasindu-l sh dar cum la magazin mi-au dat 3 dimensiuni de lungime a trebuit sa astept sa-l dau jos pe cel vechi pentru a-l masura..... De luni dau comanda si cand vine abia astept sa-l montez.Nu am reusit sa fac multi  km si placutele inca nu s-au mulat pe discuri dar va pot spune k deja se simte o diferenta...La franare masina nu se mai ridica de spate ca inainte. La capitolul discuri de frana si placute atat pe fata cat si pe spate am mers pe ferodo. Nu stiu daca am facut o alegere buna dar voi vedea in timp.
 Cam atat de data asta va mai stresez si alta data cu problemele masinii mele........... :P
skoda octavia tour1,9TDI

Offline STIG

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 1598
Răspuns: Prezentare
« Reply #51 on: Septembrie 11, 2011, 01:20:03 am »
Foarte bine ai facut ca ai retras o de la vanzare pt ca masina este ok,mie cel putin mi a placut.  ;)
Te mai felicit si pt faptul ca ai pus discuri pe spate,pt ca,odata cu cresterea nr de CP o sa ai nevoie de frane zdravene.
THE MAN IN THE WHITE SUIT

Offline Roberto

  • Membru Fondator
  • ***
  • Posts: 1186
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #52 on: Septembrie 11, 2011, 08:39:24 am »
Felicitari, atat pt decizia de a pastra masina, cat si pt upgrade-urile facute. Resoftarea unde ai facut-o si la ce pret?
WARNING! I have an attitude and I know how to use it!

Offline dany_dxg

  • **
  • Posts: 236
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #53 on: Septembrie 11, 2011, 04:55:03 pm »
Salutari si multumesc de aprecieri...... ;)
 Resoftarea am facut-o la recomandarile unui bun amic, la un baiat din bucuresti de la powercip....pretul a fost de 800 lei.....Cat despre puntea spate cu discuri m-a ajuns undeva la 790 lei
skoda octavia tour1,9TDI

Offline dany_dxg

  • **
  • Posts: 236
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #54 on: Octombrie 09, 2011, 11:34:29 pm »
salutari..... revin cu completari si impresii noi despre resoftarea facuta motorului......
am reusit sa fac cateva drumuri  si in afara orasului . :D.... in oras masina se comporta uimitor de bine, consumul deasemenea a scazut aproximativ cu 1,5l% si asta la solicitari mai frecvente si mai bruste ale motorului.......in exterior acum s-a schimbat situatiunea.....la 120 daca vrei sa faci o depasire, o faci fara probleme ca nu ai timp suficient ca inainte. daca inaintea resoftarii pe la 130 aveai impresia ca motorul trage din greu si isi lua demaraj greu acum, nu se mai simte....... nici nu o simt cand ajunge la 150-160. si aici consumul a scazut dar cu performante mai mari.... ;) ;)
skoda octavia tour1,9TDI

Offline Kimu

  • Administrator
  • *****
  • Posts: 803
  • Cititor
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #55 on: Octombrie 09, 2011, 11:40:57 pm »
Super, acum pune-i aripi!
Am mult curaj, dar mi-e frica sa-l folosesc.

Offline dany_dxg

  • **
  • Posts: 236
    • Email
Răspuns: Prezentare
« Reply #56 on: Octombrie 10, 2011, 01:02:59 pm »
mda.. :))...la urmatoarea modificare voi tine cont si de sfatul tau... :P
skoda octavia tour1,9TDI

 

* Forum Skoda pe FB

* Ultimele Posturi

Tractorul meu Skoda Favorit 135L by gionica669
[Mai 23, 2019, 12:39:21 pm]


Probleme cu motorul skoda octavia II by gionica669
[Mai 20, 2019, 09:07:49 am]


CHIPTUNING OBD | DIAGNOZA AUTO | CODARI | ADAPTARI | MONTAJE ELECTRICE AUTO by turbocip
[Februarie 17, 2019, 03:09:21 am]


Tempomat si comenzi pe volan Octavia2 din 2012 by Kimu
[Ianuarie 11, 2019, 03:19:43 pm]


Probleme inchidere centralizata by daniZZ
[Iulie 16, 2018, 11:46:32 pm]

* Va recomandam :